Kitapseven1si

Kitapseven1si
@_Kitapseven1si_
Bir gönül şiiri. ‘Y’
Belli kesimlerden hâlâ eleştiri, hatta saldırı alabilecek cesur ve cüretkar bir yaklaşım bu. Ne dersiniz? Sayfa201

Kitapseven1si

@_Kitapseven1si_
·
Ondan bu kadar nefret etmeme ve ölmesini dilememe rağmen niye inatla her gün görmeyi, konuşmayı sürdürdüğümü çok düşündüm. Belki de anadil sebep oluyordu bütün bunlara. Anadil öyle bir şeydi ki aynı şeyi aynı şeyi başka dilde söylediğinde bütün anlamı, rengi, kokusu yitip gidiveriyordu. Düşmanımla paylaştığım en önemli şeydi bu. Clara'da bile bulamadığım bir şey. BİR VARLIk YOKLUK MESELESİ.
Sayfa 159 - İnkılap 94.yıl·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şiirin ölmediği ve dehanın kaybolmadığını biliyorum...
Alıntı
...
Gönderi kullanım dışı
“Suçlu olmak suçsuz olmaktan daha güçlü kılıyor beni.” ✍️
Hayata Dair
“ Düşünmenin seni hayvanlardan üstün kıldığını nereden çıkardın? Belki de bu daha kötü yaptı seni ?”
Hayat ve İnsan