Kübra Nur

Kübra Nur
@_Kubrr_
Ne varsa harap bir kalpte var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şehrime gel sevgili Yarın çık gel Bırak her şeyi, bir bekleyenim var de gel.
Şiir
Ne güzel şey hatırlamak seni : ölüm ve zafer haberleri içinden, hapiste ve yaşım kırkı geçmiş iken ...
Farklı düşünmek, çok zaman düşman kabul edilmenin nedeni olurdu.
koysan yüreğimin pervâzlarına bilmem ısınır mı ayaz ellerin
Şiir