Modern insana göre insan canlı değildir. Bizim nezdimizde ise otlar da taşlar da canlıdır. Yeter ki biraz kulak veriniz,inancınız o zaman bu âlemde varolan her şeyin nefes alıp verdiğini duyabilirsiniz.
Hiçbir bitki bitkileşmez,hiçbir hayvan hayvanlaşmaz;lakin insanlar insanlaşır;zira ancak insan kendi mertebesine ait yetileri ve yetenekleri gerçekleştirdikçe,geliştirdikçe insan olur . Dolasıyla insanlık olan/olunan bir şeydir.