Kim ,nefret ve düşmanlığı sevmekten söz etmiyorum ben. Gerçek martıları,onların her birinin içindeki güzellikleri görmeye çalışmalı,bunun onların da görmesine yardımcı olmalısın. Sevgiden kastettiğim şey bu benim . Bu işin sırrını çözdüm mü,gerçekten sevenilirsin.
Dostluğumuz zaman ve mekanla sınırlıysa,zamanı ve mekanı aştığımız an ,kardeşliğimizin bitmesi gerekir. Zaman ve mekan kavramını aştığımıza göre istediğimiz an görüşebileceğimizi hiç düşünmüyor musun?