Lâyetezelzel…

Lâyetezelzel…

, bir kitap okudu
Puan vermedi·178 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2020 00:00
·
2020 5. kitabı
Seth Godin
7.5/10 · 1.269 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Fabrika Ayarı ”Biz Allah’a hesap vereceğiz,Allah bizimle konuşacak.Varmı bundan ötesi!Bizi muhatap aldı,bizimle konuşuyor.”Ey kulum ne yaptın?”diyor.Şu soruyu düşünmeli ve buna hazırlanmalı:”Ey kulum ,ben seninleydim,sen kiminleydin?”Yani suç bu.Ben seninleydim seni hiç ihmal etmedim.E sen kiminleydin?Dünya sahasında onunla oyalan,bununla oyalan,beni unuttun olurmu?Benim sana ihtiyacım mı var?Ben sana bir şey teklif ettimse bunu senin iyliğin için yaptım.Bu sevginin ve dostluğun nişanesiydi anlamadın. Bu mahcubiyettir insanı ürperten , korkutan.” Ey güzel Rabbim doğruları bilipte yapmadıklarımızın cevabını hangi yüzle verebiliriz.Senin sonsuz tövbe kapıların açıkken dünya zevkinde yüzeriz biz. Ölümün gizli vakti meleğin geldimi kapımıza söyleyecek sözümüzmü var yaptıklarımızdan başka…
Can Veren Pervaneler Kalbin dili olsada bu kitaptaki her bir satırı okurken hissettiklerimi dile getirebilse keşke..ne kıymetli isimlerle tanışıyorsunuz bilseniz..nasıl muhteşem bir dünyadan mahrum kalmışız meğer.Değer desem zayıf kalıyor Allah aşkıyla yoğrulmuş o beyitleri özenle yazan insanları tanımlarken.Günümüz dünyasında yaşayıpta başka alemleri böylesine resmetmek.Nabiyi okurken dedimki affınıza sığınarak biz insan değiliz müsveddeyiz.Nabinin medine-i münevverieye girerken yaşadığı bir kesiti okuyunca insan diyor ki;Mevlam sen beni şimdi alıp cennet kapısının önüne koysan desenki içeri gir yüzüm tutmaz o kapıdan içeri girmeye.Biz o dönemde olamadık o döneme layık olamadık demekki diyorum.Ben düşmüşüm dünya derdine Yarabbi sen söyle Nabî benim neyime.Biz bu insanların yürüğü yollarda olsa olsa çakıltaşı oluruz.Okurken altını çizmekten boyama kitabına çevirdim kitabı.Okumak yetmez kalben de idrakımız yüksek olmalı anlamak için gayret göstermeliyiz.