Sevgili okuyan,
Hayatta bir şeyler yapmak için çok fisatım oldu ama ben hepsini çarçur ettim. Kendi ihmalkârlığım ve talihsizligim yüzünden, hayat
benden kaçtı durdu ve artık mantığım benim de ondan kaçmam gerektigini söylüyor.
Kalmanın mümkün olduğunu hissetsem, kalırdım. Ama hissetmiyorum. Bu yüzden kalamam. Başka hayatlar da karartıyorum.
Verecek hiçbir seyim yok. Özür dilerim.
Birbirinize iyi davranın.
Hoşçakalın
Nora.
"Yaşamla ölüm arasında bir kütüphane var," dedi. "Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider. Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana. Farklı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün...
Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?"