Birinin kötü birşey olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi
hiç bir zaman hakaret değildir.
O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir sana, seni incitmez.
Bu kez Yankilerle savaşmıyoruz, dostlarımızla savaşıyoruz.
Ama şunu unutma
işler ne kadar kötüye giderse gitsin,
onlar yine de bizim dostumuz,
burası da bizim ülkemiz.