Yeniden başlayabilir miyiz hayata
Yoksa kaldığı yerden devam mı etmeliyiz varolan düzeni koruyarak..
Daha mı çok sorgulamalıyız bazı şeyleri
Daha mı çok vakit ayırmalıyız sevdiklerimize..
Daha mı çok gülümsemeli ve nefes almalıyız
Yoksa daha mı çok şükretmeliyiz sahip olduklarımıza..
Artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak..