MBA

MBA
@_MBA_
Kendinden geçmiş dünyamda yeniden işlenen ruhum
Bazen düşünce ve fikirlere aşık oluruz insanlara değil.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendimi ayrıştırmıyorum fakat bir insanın içimdeki çatışmayı anlayabileceğinide sanmıyorum.
Çok saçma sevmiyorum fakat istiyorum.
Bazen düşünüyorum, ne garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız...