Tᴜ̈ʟᴀʏ✵

Tᴜ̈ʟᴀʏ✵
Hafiften kafadan gidik oluşumun prenses kimliğime ayrı bir hava kattığını düşünüyorum Gülümseyerek gitmeli, başka çare yok.!
''İnsanlık ince işçilik ister."
Kimse ne kadar kötü oladuğunu gerçekten bilmek istemez.Beğenmediğin hakikati değiştirmenin tek yolu unutmak ve yenisini uydurup ona inanmak
Sayfa 254
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın hayırlı cuma
Sen hiç beni sev dediği için sevilmiş birini tanıdın mı? Dokunmadan Nermin Yıldırım
Alıntı
kim dünyaya büyüsünü geri verecek şimdi…?
Ne çok cezası vardı herkesinbirbirine verecek ..Ama sorsanız ,kimsenin zerrece suçu yok!!
Sayfa 211
Alıntı
acırsan acınacak hale gelirsin
Kimseden sevgi dilenme. Dilencilere kıymetli bir şeyini vermez hiç kimse
Sayfa 179
Alıntı
Yaralandım yaralandım..Bir günahın boynundayım... Yar bunaldım
Yaşamak, düşmekle kalkmak arasında geçirdiğiniz korku-lu, ümitli, telaşlı zamanın adı. Düşüp düşüp kalkma sanatı. __ kalkabilmek için, dü-şerken aldığınız yaraları iyileştirmeyi bilmeniz gerekiyor
Sayfa 109
Alıntı