Mitsuha

Mitsuha
@_Mitsuha_
Hayat güzel ve ölüm bitti...
Sayfa 413·Kitabı okudu
Reklam
Biz yaşarken, bize öldüğümüzde cennete gideceğimizi söylediler. Cennetin sevinç ve ihtişam dolu bir yer olduğunu, sonsuza dek azizler ve meleklerle birlikte olacağımızı, mutluluk içinde Yüce Tanrı'ya şükredeceğimizi söylediler. Bize söyledikleri buydu işte. Ve bu, bazılarımızın yaşamlarını adamalarına, diğerlerinin ise senelerini yalnız başına dua ederek geçirmelerine yol açtı. Bu arada hayatın coşkusu çevremizde gelip geçiyordu ve biz hiç farkında değildik. Ölüler diyarı bir ödül ya da ceza yeri değil. Burası bir hiçlik diyarı. İyiler gibi kötüler de geliyor ve hepimiz hiçbir özgürlük, sevinç, uyku, dinlenme ve huzur umudu olmadan bu loşlukta çürüyoruz.
Sayfa 344·Kitabı okudu

Mitsuha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 15. kitabı
Philip Pullman
8.4/10 · 298 okunma
...ve Lyra ne kadar mücadele ederse etsin, uykunun gelişini önleyemiyordu.
Sayfa 327·Kitabı okudu