Şimdi bir şeyi açıklığa kavuşturalım: Bana borçlu değilsin. Olamazsın. İmkansız. Çünkü, yapmak istemediğim hiçbir şeyi yapmam. Aslında hiç kimse yapmaz ama ben bunun farkındayımdır. Onun için lütfen, olmayan bir borç icat etme, yoksa daha farkına bile varamadan minnet duymaya çalışmaya başlarsın ve bu da topyekûn ahlaki çöküşü ilk hain basamadığır. Bunu grokluyor musun? Yoksa groklamıyor musun?