Benimle konuşurken beni ciddiye alan birine ilk kez rastlıyorum. Onay ya da itiraz peşinde değil, bana bakıp, sanki "Sen kimsin? Benimle konuşmak ister misin? Seninle birlikte olmaktan ne kadar mutluluk duyuyorum!" der gibi. Nezaketen söz ederken bunu kastediyorum. Karşısındakine orada olma izlenimi veren birinin tutumu.