"Belki başkalarının da başka yanları vardır.Başka farklılıkları,başka zayıf noktaları.Utanıyorlar mıdır acaba onlar huylarından?Çok farklıdırlar belki,hani insanlar garip garip bakıyorlardır.
Baksınlar. Sıradan,zincirlenmiş bir insan olmak daha mı iyi?Düşündüğünü söyleyemeyen,söylemekten korkan,yargılanmaktan,eleştirilmekten korkan biri olmak?
Varalım farklı olalım,farklılıklarımız özgürlüklerimizdir."