O karanlıktı ben parlayandım. O yanardı ben söndürürdüm. O gökyüzünde kanat çırpardı ben suyun altında süzülürdüm. Ama Ates Lordu her zaman peşimden gelirdi; uçamayacağını bildiği yerlere de söneceğini bildiği yerlere de.
Tüm seçenekler tükenmişti, değil mi? Mademki her iki sonuçtan da ölüme çıkıyordu, o zaman ben de atlardım. Bu gece onlara ne zaferi yaşatacaktım ne de yenilgiyi. Evet, bir planım vardı. Neden her ikisini aynı anda yapmıyordum ki? Al sana üçüncü bir şık...
"HER GÜLÜŞ BİR VEDA, HER MUTLULUK BİR HOŞÇA KAL VE HER ANI BENDEN SANA KALAN BİR AZAP. KIRIK KALBİMLE SANA AVUÇLAR DOLUSU BURUK SEVİNÇLER VADEDİYORUM."
"Yıldızlar var Luxuria, Yıldızlar... Kurtuluş ümidi var, günahlarıma ortak belki bir teselli var. Pasparlak bir ışık var ve geceler ve gündüzler var. Kim bilir yaralarıma şifa var."