Evet, bazı ruhların negatif ve hüzünlü olması için birşeyler yaşamış olmasına gerek yoktu, çünkü bazı ruhlar böyle doğardı ve bu dengeydi. Dengenin ta kendisiydi. Ya bir şeyler yaşamış bir aslan, ya yaşamadan da ayakta kalamayan bir kelebek... Eğer öyleyse ben kanatlan olan bir aslandım.
Uyumsuzdum.
Hayattaki rollerimizi dağıtan melekler beni çoğul zannedip omuzlarıma çift ruh yüklemişti. Biri kırık kanatlı beyaz , diğeri de dikenli siyah.