Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Ne kadar hatırlatsan kendini boş. Sensiz de seni sevebiliyorum.
Reklam
Her şarkının götürdüğü yer başka, Hepsi başka başka sinmiş içime.
Bir akşamüstü pencerenden bakıyordun, Ağır ağır, yollara inen karanlığa. Bana benzeyen biri geçti evinin önünden. Kalbin başladı hızlı hızlı çarpmaya.. O geçen ben değildim. Bir gece, yatağında uyuyordun.. Uyanıverdin birden, sessiz dünyaya. Bir rüyanın parçasıydı gözlerini açan, Ve karanlıklar içindeydi odan.. Seni gören ben değildim. Ben çok uzaktaydım o zaman,
Seni düşlerime aldım, Uykusuz kaldım. Seni uykularıma aldım, Düşsüz kaldım. Başıma aldım, sensiz; Gönlüme aldım, başsız, Sensiz, yollarda pulsuz, Pullarda mektupsuz kaldım. Sana adlar aradım.. Ardında adsız kaldım.
Ben kendimi Sensizliğe alıştırıyorum. Sen de kendini Bensizliğe alıştır diye.