Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Kim, ne derse, dediği kendisine aittir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam denilen şey alaycı bir aldatmadan başka bir şey değildi.
İnsanların hile hurda dolu dünyasından hayvanların içten, kayıtsız ve çocukça dünyalarına sığınmıştı adeta.
Yaşlanınca
Birkaç mutsuz hatıra, bir iki rezillik ve boşuna çırpınmadan başka bir şey kalmamıştı geride.