Nazım Hikmet'ten mektup aldım: "Mesele mektubun uzunluğunda kısalığında değil, mektup gelmesindedir. Gözü postada olan hapis, içeriğe pek dikkat etmez..." diyor. Bence öyle değil. Seksen yerden mektup geleceğine istediğim bir yerden ve uzun bir mektup gelsin yeterli. Senden bir mektup gelsin kâfi..
Başka şeylere dört elle sarılamayacak kadar içimdeki aleme sadığım, fakat kendimi yalnız içimdeki aleme hasredemeyecek kadar sıkıntılı ve hareketliyim.