Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Sonuçları düşünürsen özgür olamazsın.
Reklam
Bu birey olma merakı ve telaşı yüzünden Avrupai zenginlerimiz değil birey, kendileri bile olamadılar.
"Babasız büyürsen âlemin bir merkezi ve sınırı oluğunu anlamaz, her şeyi yapabileceğini sanırsın..."
"Bak otuz yılda neler oldu!" derdi kaplumbağa. "Senin için bütün bir saçma ömür. Benim içinse farkına bile varmadığım bir zaman parçası."
Kelebekler gibi
"Belki de hayat onu kovaladığımızda bizden kaçıyordur..."
Reklam