Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
"Bak otuz yılda neler oldu!" derdi kaplumbağa. "Senin için bütün bir saçma ömür. Benim içinse farkına bile varmadığım bir zaman parçası."
Reklam
Kelebekler gibi
"Belki de hayat onu kovaladığımızda bizden kaçıyordur..."
Hiçbir şey yapmadığımız hâlde suçlanmak ancak rüyalarda yaşayabileceğimiz bir korku çeşididir.
...devlet büyükleri tarafından sık sık tekrarlanan korkunç bir sözü hatırlattı "Şairi önce asacaksın, sonra darağacının altında ağlayacaksın."
Bir baba ihtiyacı her zaman mı vardır, yoksa, kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı, ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?