Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Aşkta sual olmazdı. Tutkudan onun anladığı buydu.
Reklam
O gözler ki ölümsüzlüğü ilk kez orada görmüştü.
Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer olur.
Yazamayanlar, yazanlar hakkında çok şey yazıyor.
İnsanların şu hastalıklı, çürümüş şehirlerinde ne yapıyorsun sen?