Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Yazamayanlar, yazanlar hakkında çok şey yazıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların şu hastalıklı, çürümüş şehirlerinde ne yapıyorsun sen?
"En ağır silleleri vursa da kader, Ezilir belki ama eğilmez başım."
Hayatta her şey kötüye gidebilir, aşk hariç.
"Yeter ki bitkin düşen, bocalayıp tökezleyen zayıf iradeli biri olmasın, aşk hiçbir zaman yolunu şaşırmaz."