Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Hayat, pişman olmak için çok kısa. Elinizi çabuk tutun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sonra biri yanından geçerken onun gibi bakıyor, onun gibi gülüyor. Bütün unuttukların boşa gidiyor."
En azından bulmaya çalışmalılar
Ruh eşleri her zaman birbirlerine geri dönmenin yolunu bulurlar.
....zira her kalp her kalbe yaraşmaz.
"Ona âşık olacağımı aklıma bile getirmezdim ama âşığım işte."