Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Sadece sevdim seni. O kadar çok sevdim ki bırak senin gibi capcanlı bir kadının kalbini, taşı bile eritmeye yeterdi aşkım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Dünyada en büyük şey aşktır."
Bildiği tek şey, ona yaslandığında hissettiği rahatlık ve huzurun çok iyi geldiğiydi.
Hâlbuki dünya öyle kurulmuş ki mutluluk için maddiyat gerekiyor...
Kimse bıraktığın yerde beklemez. Giden başkasıdır, dönen başkasıdır...