Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Burada duramazsın, devam etmek zorundasın.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hissediyorum....ama anlatamıyorum...
Aşkın akılla alakası yoktu.... Aşk, aklın üzerindeydi.
Her şey yolunda gitseydi, seninle yaşayıp seninle ölmek isterdim.
İnsanla meşgul olmak muhteşem bir çürüme sebebidir.