Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onu öylesine çok, öylesine feci ve öylesine ümitsizce seviyordu.
Diğer her şey aşkın yanında ikinci plandaydı.
Belki de doğru zamanda buluşmak için, yanlış sayfaları çevirmemiz gerekiyordu...
"En hızlı giden, yalnız gidendir"