Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
"Ruhlarla oynamak ters teper Asıl mesele kendi ruhunu kurtarmaktır"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...elementleri bile karşı konulmaz biçimde birleşmeye yönelten şey, en kozmik şey, aşk oluğunu bilecek tecrübesi yoktu.
Hayatın derinlikleri denilen şey ona göre hayalin enginlikleriydi
Yanıldığın kısmı boşver, herkes yanılır. Sen öğrendiğin kısma bak.
Aşkın dünyanın en muhteşem şeyi olduğuna karar verdi.