Hâlbuki hayat ne iyidir ne kötü, sadece olduğu gibidir. Daha önce de söylediğim gibi olaylar tek başına anlamsızdır. Onları olumlu ya da olumsuz hale getiren bizlerizdir.
Olmamış bir şeye inanan insan
Geride hep geridedir.
Tüm olmakta olanları
Değil anlamak, göremez bile.
Karanlığını boyun'a boyar.
Bir gün içinde ölemez bile.
Gider boyuna düne gider...
Özdemir Asaf