Bu kitabı okuduktan sonra, keşke daha önce okusaydım dedim. Kitabı okurken yazarın sanki bütün hayatıma şahit olduğunu ve bana yol göstermek için yazdığını düşündüm. Okurken çok keyif aldım. Bence hayatını sorgulamayı seven her okurun okuması gereken kitaplardan biri.
"Bir insanı nasıl tanıyacağınızı biliyor musunuz?
Ne okuduğuna bakın,
Ne seyrettiğine bakın,
Duvarlara ne astığına ,
Raflara ne koyduğuna,
Nasıl konuştuğuna,
Nasıl dinlediğine bakın.
Yapmanız gereken tek şey bakmaktır.
Bunlar size ruhunun nerede olduğunu gösterir."
#Pukela#