"Kolay olanı değil, seni istiyorum. Tam olduğun gibi."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten. Her zerreni ve her parçanı."
"Kırık parçaları bile mi?"
"Özellikle kırık parçaları."
Bütün duyguları yaşatan bir kitap oldu benim için. Yeri geldi kahkahalarla güldüm yeri geldi ağladım. Duyguları çok iyi yediren bir kitaptı. Açıkçası kitaba başlamadan önce sayfa sayısı beni epey korkutmuştu fakat hiç korkmayın baya akıcı bir kitap. Baş karakterlere bayıldım. Johnny ve Shannon... o soft aşkları çok hoşuma gitti. Herkese öneriyorum iyi okumalar.