Kitapseverbiri

Kitapseverbiri
@_Sade1okur
"Delirmek,gerçekliğe verilebilecek en uygun tepkidir."
Sayfa 71 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölüm 'Yaşıyorum' iddiasında olan kısacık dünya uykusundaki insanoğlunun bilmediği,bu tarafa geçmedikçe de bilmeyeceği upuzun bir yaşama şekliydi mesela..."
Sayfa 35 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
"Dirilmek yeniden Yüz yıl süren bir berzahtan geçmişiz gibi Sürekli lekelendiğimiz,çözülmeye terk edildiğimiz Bir bataktan çıkar gibi. (ERDEM BAYAZIT)
Sayfa 34 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
"Ölüm hali,hayatta olma halinden farklı olarak ne olduğunu bilme haliydi."
Sayfa 33 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
"Ölünceye kadar kör ve sağır sayılırdık. Rüya görmekte olduğunu bilmeyen, bu nedenle gördüğü her şeyi gerçek sanıp gücünün yettiği herkesi o gerçeklikte yaşamaya zorlayan bir insanın derin uyku hali gibiydi yaşamak."
Sayfa 32 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı