"Ölüm 'Yaşıyorum' iddiasında olan kısacık dünya uykusundaki insanoğlunun bilmediği,bu tarafa geçmedikçe de bilmeyeceği upuzun bir yaşama şekliydi mesela..."
"Ölünceye kadar kör ve sağır sayılırdık. Rüya görmekte olduğunu bilmeyen, bu nedenle gördüğü her şeyi gerçek sanıp gücünün yettiği herkesi o gerçeklikte yaşamaya zorlayan bir insanın derin uyku hali gibiydi yaşamak."