İyi şehir,iyi bir kütüphanede çalıştıktan sonra ,iyi bir salonda,iyi bir tiyatro oyunu seyredebildiğin ve temsilin ardından güzel bir kafeye gidip sohbet edebildiğin şehirdir.
"yaşayın,monotonluktan uzaklaşın,gezin,görün,keşfedin,başkalarıyla ilgilenin,okuyun,sevin.Bunları dolu dolu yapın ki izleri yüzünüze yansısın.Yüzünüz ifadesiz kalmasın."
Dünyayı bir salyangozun izlerinde dolaşsam,
Elimde parlak bir harita
Hiçbir atlasta henüz yer almamış,
Ardımsıra yollara hayalimin kırıklarını bıraksam
Yeter mi bu izler beni kendime getirmeye acaba?
Ah benim nergis kokulu cehaletim...
Ruj lekeleri bıraktın bardaklarda
Anlatmak isterdin kendini durmadan
Bir bardağa bile olsa.
Ne diyecektin,ne söyleyecektin.
Şairlerin şahı olsan,
Bir AH'dan başka.
Bana yıllarca,bunca sözü boşa söylettin.
AH!