Sara Sakka

Sara Sakka
@_Sara1
"Herkes aynı geceyi yaşar ama herkesin karanlığı farklıdır" Geceye bir söz bırak;
Reklam
"Bu hayat birine ikinizi anlatacağınız bir yer.Sana ikimizi anlatmaya geliyorum,senden ikimizi dinlemeye geliyorum.Bana ikimizi anlat"
" Kimseye adım atacak dermanim yoktu, ama sana koşmaktan vazgecmedim".
Belki bir kitabin ayni sayfasinda aglamişizdir. İşte bu haberimiz olmadigi halde dunyanin en guzel karislasmasi olabilir.
Neden mi Papatya cicegini seviyorum çünkü; Doğallığı, saflığı, gösterişten uzaklığı, narinliği, içtenliği, zarifliği, masumiyeti, samimiyeti hatırlatır o yuzden seviyorum...
Reklam