nehir_uznks Cidden en basitinden Peyami Safa , Alexandre Dumas, Tolstoy ve daha sayamayacağım her türlü açıdan insana kültür değer unsurları bakımından sonsuz bir okyanus sunan yazarlar , yoksulluk yanlızlık ve hastalıklarla boğuşarak hayata veda ederken ; güya genç kurgu adı altında tam mânasıyla ruhumuzu sonsuz karanlık bir gölgenin içine iten, insana ait değerleri körelten, sırf para kazanmak veya yazmış olmak için basılan ve yazılan kitapların; kötü çevre, kötü eğitim, belki de ilgisiz bi aile ortamında büyümüş kültürsüz cahil 12-18 yaş grubu (yaşıtlarım) tarafından "en mükemmel, en aşık olunası, tanrısal , hayatın anlamı" ilan edilmesine DAYANAMIYORUM. Ve işin en kötü yanı bu kültürsüzlerin hayatlarında bir kez bile kendilerine gerçek mânada bir şeyler katacak yazarların bir kitabını bile okumamaları. Ve bana kalırsa bu tarz kitaplar koronadan bile daha korkunç bir virüs. Hiçbir şey insanı ve değerlerini her açıdan yok eden; zaman , hacim ve kağıt israfı kitaba benzemeyen kitaptan daha korkunç olamaz. Inşallah "güya" gençlik için hazırlanan , basılan ,yayınlanan ancak hayal gücünü, ahlâkı, ruhu ve bilinci kötü yöne sürükleyen bütün eserlerin sonu gelir de hem ülkemiz hem dünya her anlamda gelişir. Çünkü genci köreltmek insanlığı köreltmektir. Ve hiçbir genç "GERÇEK" kitapları okumadan aydınlığa kovuşamaz...
Sırf sayfandaki gönderiye böyle bi yorum yaptığım için instagram hikayeler kısmından paylaşıla paylaşıla yemediğim linç kalmamış yazık cidden yazık... Maalesef ki bir kez daha yaptığım yorumdaki her şeyin haklı olduğunu fark ettim. Ancak fark etmesi gerekenler fark edince onlar için çok geç olmuş olacak. Sadece üzülüyorum... Cidden...