Aşk filmleri kabaca ikiye ayrılır. Sonu mutlu bitenler ve mutsuz bitenler. Siz hangilerini daha çok seversiniz ya da hangileri daha akılda kalıcıdır bilinmez...
Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten; babasının işten eve dönmesini beklemek, sevgiliden gelecek, ama hiç gelmeyen mektubu, yıl sonu sınavlarını, treni, otobüsü, telefonu, tatilleri, tatillerin sonunu beklemek, hep beklemek.