Sevaa

"Şimdi iyice anladım ve açıkça söylüyorum ki umutsuzluğa düştüm."
Sayfa 75·Kitabı okudu
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yalnız hayret, haşyet, dehşet... Başka manâ tanımıyorum. Uyuyabilir miyim?" 06.02
İnsan ve Duygular
Gülüp eğlenmeliydim, Su gibi akmalıydım şu yaşımda Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği. Kaç gecem daha böyle huzursuz geçecek? Beni felaketler değil düşünmek mahvedecek
Şiir
"Ama bazen öyle anlar olur hiçbir şeyin değeri kalmaz. Bu duyguyu herkes bilir ."
Sayfa 67·Kitabı okudu
"Varlığımdan ne anlıyorum? Bir gün gelecek ve sanki hiç yaşamamış gibi ölüp gideceğim."
Sayfa 66·Kitabı okudu
1K