"Günümüzde seyyahların hep acelesi var; telaş içinde, her ne pahasına olursa olsun diyerek geliyorlar, ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değil . İnsan her menzilde bir yere varır , her adımda gezegenimizin gizli kalmış bir yüzünü keşfedebilir , bunun için bakmak , istemek, inanmak, sevmek yeterli. "