Her seferinde daha iyisi ne olabilir ki ne okuyabilirim diye düşünürken, böyle bir sanat eserini okurken bulabiliyorum kendimi. Bir siberpunk olmanın ötesine geçmiş, bilimkurgu edebiyat tarihinin en iyileri arasına girebilecek bir kitap , okuduklarım arasında tabiki :) . Akıcı ve şiirsel bir tad ile ilerliyor sayfalar , yormuyor sizi. Tekrar tekrar okuyacağıma olan inancım tam.