Sibel

Sibel
@_Sibel___
Psikolojik Danışman
14 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
"İyi olmak insanın doğasıyla uyumlu olmasıdır." Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemli şey kendi yaşamıdır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanoğlu kendini fazla ciddiye alıyor. İnsanlık tarihinde işlenen ilk günah budur."
Dünyanın en büyük olayları insan zihninde geçer derler. Dünyanın en büyük günahları da insan zihninde işlenir.
Fakat en yüreklimiz bile kendinden korkuyor. Vahşi yanımızı kesip atarak, kendi kendimizi inkar edip sakatladık ama o vahşi yanımız trajik bir hayatta kalma mücadelesi vermeye devam ediyor. İnkâr ettikçe cezalandırılıyoruz. Boğarak öldürmeye çalıştığımız içgüdülerimiz, zihnimizi kuşatıp bizi zehirliyor.

Sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
21 saatte okudu
·
2022 12. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma