Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Geceler uyumak için fazla güzel değil mi...
Sayfa 94·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Reklam
Biz güzel gözlere değil, gözleri güzel gösterene vurulduk,sözle cezbedene değil, sükutumuzu anlayanla olduk.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Sevgi
Elif gibi sevmek yalnız sevmektir. Dikeni bırakmadan, sağa sola bakmadan, yalansız riyasız yüreğine kül ettiğin tek bir heceye ömür boyu talip olmaktır.
Sevgi
Benzetim gücü
Kimse duymasın bilmesin diye sessiz ağlıyor insan bazen.Gece yarısı kimseyi uyandırmadan yağan o yağmur gibi..
Duygu ve Düşünce

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
52 günde okudu
·
2025 1. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,1bin okunma
Reklam