Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanın kendi iradesiyle yapacağı şeyin bedelinin genellikle zorunlu olarak yapacağı şeyden daha az olduğunu ileri sürdü.
Felsefe ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Körlerin en kötüsü artık görmek istemeyen kördü.
Hayat ve İnsan
Mükemmelliğe giden yol taşlıdır ve erdem de bu yolda her zaman engellerle karşılaşır.
Hayata Dair
...çünkü bunun gibi dikkatli bakmadıkça fark edilmeyen kusurlar, sadece söz edildiğinde gerçekte olduklarından daha kötü görünürdü göze.
Hayallerimiz uçsuz bucaksız bir gökyüzü... Bizler o gökyüzüne sevdalanmış kanatsız kuşlarız. Uçamayız,gidemeyiz ama hiç bıkmadan gökyüzüne ...
Duygu ve Düşünce