Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Alışkanlıkların insanı hangi yollara sürüklediği belli olmaz.Hiç düşünmüyor musun?
Sayfa 111·Kitabı okudu
Düşünce
Reklam
Gösterişin, torpilin, kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda; bir bakışın, bir duruşun, bir hayatın sadeliğine inanıyorum.
Felsefe ve Düşünce
İnsan hayatın mutlu taraflarını pek görmez... Bir an olsun gerçeği görebilsek, aslında mutluluktan payımıza düşecek bir çok şey olduğunun farkına varabiliriz.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Hayata Dair
Gerçeği, samimiliği ve dürüstlüğü severim...
Hayat ve İnsan
“Kendinden başka bir şeye ne kadar çok bağımlı olursan, o kadar az mutlu olursun. Mutluluk kendine yetebilmektir.” pou Paulo Coelho
Hayata Dair
Reklam