📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bi hocam şöyle demişti:
"Kişi yaşayanı veya yaşanılanları unutamaz. Ancak hatırlayamaz..."
Unutmaya çalışmak yerine hatırlatacak şeylerden uzaklaşmak doğru bir seçim olabilir :)
"Saadet geçici bir kuruntu. Elem temelli bir hakikat. Geçen saadetimden ne kaldı. Çocukluğunda kızamık çeken bir adam o acıları unutmaz. Fakat en şirin vakitleri bir hayal gibi uçar."