Şu içinde yanıp durduğun ateş, benim ateşim mi? diye sordum.
O, Bu yakıta değdi değil mi bu ateş? dedi.
Ben, Bu ateş ışık mı veriyor ısı mı? dedim. O, yaşamın yıllarını veriyor, dedi.
Ben de, Hepsini mi? Sonsuzluğa kadar mı? Çok karışık bir ülke senin ülken, dedim.
Aynalar ve değişimler!
Bütün insanların gözleri çarpıtıcı aynalar değil miydi zaten? İşte yine, daha öncede yüzlerce kez olduğu gibi, bir insanın gerçeğiyle bir başkasının gerçeği arasında kalmış..