Dolunay

Dolunay
@_TheYennefer_
Yaşamak benim için bir ipin üzerinde durmak gibi dengede. Ya hoyratça ilerleyeceğim sağa sola savrulurcasına,ya da olduğum yerde bekleyip ipin kopmasını bekleyeceğim acımasızca..
“ Ah maşa! En derin acılarımın müsebbibi Bir gün beni bu halde görürsen Acı bana, esirin olmuş şu adama. “
Sayfa 85
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
çalışmak gerek. yalnız çalışmak!
“Bir gün gelecek,herkes bütün bunların nedenini, bu acıların neden çekildiğini öğrenecek. Gizli hiçbir şey kalmayacak, ama şimdi yaşamak gerek…”
Sayfa 115