Korku! İçinde yüzüyoruz. İçimizde var. İşini kaybetmekten ödü kopmayan biri varsa o da savaştan, faşizmden, komünizmden veya başka bir şeyden korkuyor.
İşçi sınıfının çileleri hakkında bir sürü zırvalık konuşulur. Ama ben proleterler için pek üzülmem. Uyanık yatarken kovulacağını düşünen bir inşaat işçisi gördünüz mü? Proleterler bedensel olarak acı çekerler ama çalışmadıklarında özgürdürler.