Ülkü Armut

Yalnızlığı buz tutmuş bir göl gibi duyumsuyorum çevremde, bu yaşamın kepazelik ve budalalığını duyumsuyor, kaybedilmiş gençliğin acısının içimde alev alev tutuştuğunu duyumsuyorum.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve tüm acılara rağmen hâlâ Âşığım ben bu divane dünyaya.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Bahçenin rayihası yoktu, orman çağırmıyordu, etrafımdaki dünya eski püskü şeylerin ortalığa saçıldığı bir yer gibiydi, tatsız tuzsuz, cazibesizdi, kitaplar kâğıttı, müzik bir gürültü.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Bana bahşedilen, hayatın içimde duyduğum sesini takip etmek; anlamını ve amacını tam bilemesem de, beni neşeli yollardan alıp giderek daha karanlık, daha belirsiz yollara götürse de, bu sesi takip etmek.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Zaten sevincin en güzel tarafı, tesadüfi ve bedava olmasıdır; özgürdür sevinç ve Tanrı’nın armağanıdır herkese..
Sayfa 53·Kitabı okudu