UMAYLAND

Reklam
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor. Özdemir Asaf
Ne çıkar yanımda olmasan Kalbim senden ibaret değil mi? Uzaktan sevmek zor demişsin. Etme sevdam. Görmeden sevmek ibadet değil mi. Cemal Süreya
İkinci kıtası 22 yıl sonra yazılan şiir
Beklenen Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni, Gelme, artık neye yarar? Necip Fazıl Kısakürek
Yazılmamış olsaydı,
Yazılmamış olsaydı, gönlüne koymazdı. Kalbe düşen her his, her istek sebepsiz değildir. İnsan bazen neden istediğini bilemez ama Allah, nedenini çoktan yazmıştır. Gönül, boşuna ağırlaşmaz. Taşıdığı şey ya bir duadır ya da bir nasip çağrısıdır. Kalbine yerleşen, seni yoran ama terk etmeyen şeyler tesadüf değildir. Allah, olmayacak bir şey için kalbi bu kadar meşgul etmez. Umudu diri tutmaz, sabrı bu kadar büyütmez. Gönle düşen, kader defterinde bir karşılığa sahiptir. Bazen bu yazı hemen okunmaz. Zaman ister, olgunluk ister. Çünkü her kalp, her nimeti aynı anda taşıyamaz. Gecikme, inkâr değildir. Bekleyiş, unutulmak değildir. Yazılan şey, en doğru zamanda en doğru hâlinle buluşmak ister. İnsan vazgeçmeyi düşündüğünde bile içi rahat etmiyorsa, orada hâlâ bir bağ vardır. Gönül, kendine ait olmayanı bu kadar sahiplenmez. Yazılmamış olsaydı, gönlüne koymazdı. Sen kalbine düşene güven; çünkü Allah, kulunun gönlüne koyduğunu kaderine koymadan bırakmaz.
Reklam