Keşke bir sebebi olsaydı yorgunluğumun, sürekli kaçmak dışında
Kaçtığımda ardımda bıraktığım birşeyler olsaydı keşke,
Kaçarak ulaşabileceğim bir yer olsaydı
Dünyayı fethedebilseydim böylelikle
Seksen gün sürseydi devr-i alem..
Nedense hep kaçmak dedikten sonra
Bu dünya geliyor aklıma;
Tarih, siyaset, politika, iklim, mevsim, kıtalar, okyanus, bir tekne, iki kürek...
Korkutuyor beni bu kaçış
Vazgeçiyorum sonra isteğimden, sonrası gelmesin diye aklıma
Vazgeçiyorum dünyanın derdinden.